Mart Smeets: ‘Actie Sneijder bespottelijk’ (audio)

HILVERSUM – Journalist Mart Smeets noemt de actie van Wesley Sneijder, die de zwangerschap van Yolanthe wereldkundig maakte na zijn doelpunt tegen Turkije, ‘bespottelijk’. 

privézaken nu ineens voor het teambelang?

“Ik heb me vooral verbaasd op de manier waarop het gelijkspel bewerkstellig werd en hoe dat gevierd werd. Toen Wesley Sneijder die bal onder zijn shirt deed en die speen-beweging naar zijn mond maakte, dacht ik: mijn god, zijn we zo ver gezakt dat privézaken nu ineens voor het teambelang gaat?”, legt Smeets op NPO Radio 1 uit. “We zijn een eind weg als we dit doen. Ik vind het bespottelijk! Pak die bal op en ga verder voetballen.”

De bezoekers van Prive.nl zijn het met Smeets eens. 57% is van mening dat Sneijder zich beter bij het voetbal had kunnen houden. 43% noemde de actie een leuk en origineel idee.

Beluister hier het fragment terug vanaf 07:51 minuten.

Geef een reactie

